20 Mayıs 2007 Pazar

Web tabalı Oyunlar nam-ı diğer web beyzid geyms

Efendim şu sıralar günde ortalama 30 saat nette olduğuma takriben browser oyunlarına gönül vermiş bulunmaktayım. İncelediklerimden bir kaçtanesini irdelemek istedim ki siz oynamayın dışarı çıkın hayatınızı yaşayın


syrnia
www.syrnia.com
şu aralar en çok azıma zcan oyun kategorisinde birinciliğe yükselmiştir. Rpg öğelerini barındıran edvençır ayarında bir oyun olur balık tutarsınız yok madende altın kazarsınız hırsızlık cart curt zevkli olabiliyor ama daha sonra sıkabiliritesi yüksek

bitefight
http://www.bitefight.net/
kurt adamlarla vampirler arasında seçim yaparak oyuna giriyorsunuz zaten türkçe fakat pek ayrıntı yok boktan zaman kaybı zırt pırt yok mezarlıkta calışıım yok ava çıkıım fln başka bir aksiyonu yok birde paralı üyeler kral gibi bişi zaten benimde param yok fakir ama gururlu bir şekilde bıraktım oyunu

travian
http://www.travian.com.tr/
Halkımız meraklıdır yok köy kuriim osmanlıvari şanımızı yürütelım haydarinnarinnarinnaninaaa gibi bişi yazamadım işte öle köy kurmacılık. bayağı aksiyonlu şeyler yapabiliyorsunuz diplomasi birlikler beraber dalalım şu köy bana küfretti gel osman azına zcalım fln o modda, çok oynayanı var ama genede tavsiye etmem pek bundada paralı olayı var çünkü

popomundo
www.popomundo.com
ismi itibari ile biraz itici geldiysede karşılaştığım yaratıcı browser oyunlarından burda sanal müzik kariyercilik olayı var diyebiliriz gayet zevkli bir uğrayın bence

ogame fln var ama onlar çok bilinen gıcık browser oyunları klasörüne girer neyse bence hiç birine bulaşmayın derim

19 Mayıs 2007 Cumartesi

Üniversitenin gençliğe zararları

Efendim üniversitede bir profesor olacak kadar zaman geçirip hala öğrenci takılan bir şahsiyet olarak ellerinde final hazırlık dergisiyle ordan oraya koşturan gençleri gördükçe dedim ki "mehmet böyle olmayacak sen bir yazıyla bu arkadaşları korkut Türkiye yi kültürel olarak gerilet ve tüm bunlara da dünyanın en uzun cümlesini kurara başla" dedim. Ondan sonra düşününce aslında ulen sen mi kurtarcaksın dünyayi stret diyerek web tabanlı oyunlarda biraz beynimi akıtmak istedim ancak gel gör ki yaşananlar var çekilmiş acılar var gençliği bu lanetten kurtarmalıydım. seyv dı çirlidır seyv dı vörld nidalarıyla bilgisayarın başına geçip yazmaya karar verdim. Ama senin de farkettiğin üzere sevgili okur aklıma bi bok gelmedi gelince devam etcem... ya da yalan söylüyorum neyse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...