21 Ocak 2012 Cumartesi

Bulut, İnek, Koyun ve Nutella


-Çoğu insan bulutları koyuna benzetir ama ben nedense ineklere benzetiyorum. Halbüse alakası yok ama inekler daha bir bulutumsu geliyor. İçkiliyle biraz gözümü kırpınca bulutları halay çeken kedilere benzetmişliğim bile var benim. O yüzden pek güvenilir değilim bu konuda.
-Nutella her zaman daha tatlı gelmiştir sarelleden. Nedense sarellede acaip bir tat var. Ben sarellenin patronu olsam mesela osman sarella olsa ismim giderim şirkete bütün pr arge çaycı temizlikçi hepsini toplar brain storming yaparım. Koyarım hepsinin önüne nutella, olm derim bizim tadımız niye böyle değil? kakaodan mı çalıyoruz? Aynısını istiyorum hüleen diyerek kapıyı vurur çekerim. İşte o zaman sarellede nutellanın o muhteşem tadını yakalar.
-tabi kesinlikle

5 yorum:

sanwhere dedi ki...

iyi hoşta marifetmiş gibi cümle arasında ingilizce kelimeler kullanmadan derdini anlatamıyor musun ?

sanwhere dedi ki...

iyi hoşta marifetmiş gibi cümle arasında ingilizce kelimeler kullanmadan derdini anlatamıyor musun ?

sanwhere dedi ki...

iyi hoşta marifetmiş gibi cümle arasında ingilizce kelimeler kullanmadan derdini anlatamıyor musun ?

Mehmet dedi ki...

bireynsutorming ama efenim başka nasıl anlatılır beyin fırtınası deyince aynı havayı vermiyor mr browndan ders aldım ben

Adsız dedi ki...

If sοmе one deѕireѕ ехpert νіеw on the tοрic οf running
a blog аfter that i ѕuggеѕt him/heг to vіsіt this website, Keep up the gоoԁ
job.

My ωеb-ѕite ... Http://Anal-Tube.eu/profile/yaourth/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...