29 Şubat 2012 Çarşamba

Biscolata Erkeği ve Topluma olan etkisi

      "Merhaba ben eduardo ispanyolum, hobilerim kumsalda koşmak, kaslarımla oynamak ve rüzgarda danseden kaslı füchudumla boygöstermektir. Sizin için yaptığım biscolata mood u olan gaslıvuchut artık tüm marketlerde. Alınız çünkü ben kaslıyım seksi ve bla bla bla" 

     Ne len bu ! Yok şimdi ben göbekli kassız vucudlu inceden atletik bir mehmet olarak kınıyorum efenim boyle reklamları. Alttarafı cukulota alcam olm ben siz bana kaslı kaslı adam gösteriyorsunuz tiksindim cukulotadan. Gerci hedef tüketici ben değilim tabi bankada çalışan deniz, sekreter ayşe ve yalnızlığını evde televizyon karşısında dondurma ve cukulota yiyerek geçiren selin gibiler.

 bakınız mehmet; 

       bakınız tipik bir biscolata erkeği;

      Enrico'na senin neyse Şimdi bende selin olsam panda kılıklı mehmetin yaptığı çukulota yerine biscolata erkeğinin çukulatasını alırım. Ama bunun topluma etkileri nedir? Neden mahalledeki teyzelerimizde bu çılgınlığın içine girdi? Biscolatanın üzerine yanında erkek verilmiyor ibaresi yazmadıkça nice selinler ayşeler bu çukulatının peşinde koşacaktır eminim. Şunu bilirim yıllarca türk kızı girsin rus kızı gelsin mottosunda yaşayan yurdum anadolu gençlerine bir tokat niteliğinde cevaptır biscolata erkeği.

 bakınız mahalledeki teyze ve piscolata erkeği;


12 yorum:

sezenyildirim dedi ki...

Valla altına ben yapıştıracaktım yıllardır türk kızı gitsin rus kızları gelsin diyip duruyorsunuz, buyrun bakalım diye ama neyse sen de demişsin.

bi yandan da dünya saçması şu sex sells olayı. ama madem gerçekten de sex sells sadece akdın vücudu üzerinden olmamalıydı bu. Kadın dergilerinin de erkek dergilerinin de kapağında angelina jolie var ya. bu nasıl bir iş ben de onu anlamıyorum zaten.

bir de biscolata pia'nın portakallısını yedim, bırak enrico'yu falan bisküvi hiç fena değil:)

Mehmet dedi ki...

ben çocukluğumdan beri bütün paramı albeni ye yatırdım. Kocuman bir albeni çiftliğim var içinde yaşıyorum:)

Aslı dedi ki...

Hem soru sormuş hemde cevabını vermişsiniz zaten :)

Yıllardır Victoria Secret kızları gibilerinden, gına gelen türk kadınına, bence azda olsa bir nefes aldırdı Biscolata Erkekleri :)

Mehmet dedi ki...

victoria's secret denilince akan sular duruyor evet. Müstahaktı böyle bir şey, hele bir video izledim biscolata erkekleri kipaya giriyor izmirde of of bir kalabalık dedim adamları parçalayacaklar herhalde. Bu konuda bir açık varmış o yüzden kutluyorum firmayı iyi bir pr çalışması. Öte yandan vücudun metalaştırılması hede hödö denilebilir ama hayat kısa efenim takılmamak lazım:)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Reklamlar bi acayip oldu artık. İnsan markete bakkala gidip o acayip reklamlı ürünü almaya çekiniyor. Öylesi saçma bazısı. bknz: axe reklamı. Hadi bu benle pek bağlantılı değil. Cips reklamlarıda saçmalıyor artık.

Mehmet dedi ki...

tamamiyle katılıyorum efenim

MİSİ dedi ki...

şu biscolata krakerleri enfes
en az reklamlar kadar:)))

MİSİ dedi ki...

şu biscolatanın çikolatalı çubuk krakerlerini tavsiye ederim.Reklamlar sağolsun.Yoksa nerden bilcektim?:))

Mehmet dedi ki...

albeni candır :) hıh

Cosmo patra dedi ki...

Yaşasın biscolata erkeği,çikolata kadınlar için bir aşksa biscolata erkeği kusursuz aşka bir taıf mı acaba:))

Bilinç altına verilen mesajı irdelemek lazzım:)Ki aşkın doğasına terstir kendisi:))

Mehmet dedi ki...

tadelle kadını diye birşey çıkmalı bence buna cevap olarak:)

Adsız dedi ki...

It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this
excellent blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google
account. I look forward to brand new updates and will share this site with my Facebook group.
Chat soon!

Also visit my blog post canım kardeşim online izle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...