28 Nisan 2016 Perşembe

Elektronik sigara nedir nasil kullanilir nereden almaliyim hangilerini almaliyim anlamiyorum imdat yardim hashtag instasigara hashtagsigaraqeyfi

Bu arada resim olarak hatun kisi kullandim ki algi operasyonu olsun-normalde biyikli sakalli amcalar kullaniyor bunu


Eveet sonunda sigarayi biraktim. Nasil yaptim derseniz aynen acikliyorum ki herkes biraksin

 sahsen uzman falan degilim ancak e sigaraya basladigimda 2-3 senedir kullanan arkadaslarin yardimi ile ekipmani toparlamistim kullanmaya basladikca neyin ne oldugunu anliyorsunuz zaten. bu sebeple baslangic noktasi cok onemli. feci bir bilgi kirliligi var, vakti zamaninda buna baslayanlarin cogu ego c ego t modelleri aliyordu cunku turkiyede bu modellerin cok reklami yapildi herkes bunlara gomuldu. ama ne oldu ucak icat oldu hepimiz magaradan ciktik. neyse uzatmadan konuya girelim;

simdi e sigara konusunda iki siteye cok takilirim. bir esigara.us bu forum sitesi gayet bilgilenebileceginiz bir yer. ıkincisi vapordna.com bu da son teknolojiyi takip etmeniz icin muhtesem bir kaynak site.ıngilizce ancak o kadar ingilizce artik 3 yasinda cucukda var tirsmayiniz.

neyse ikinci mevzu alisveris yerlerimiz. ben yurtdisi alisverislerini fasttech ve gearbest den yapiyorum. turkiye ici sadece likit alisverisleri yapilabilir. bunun icin esigara.us sitesinde bir suru firma sitesi bulabilirsiniz zaten adamlar belirtiyor guvenilir vs diye.turkiyeden cihaz alimlari yapmak gereksiz cunku yabanci sitelerdeki 30 dolarlik modu turkiyede 150 tlye satan adamlar var. bu arada yabanci sitelerde bir cok urunun basinda authentic yazar. ben basta bunu marka zannederdim ki lord kivaminda ingilizcem var benim. ama anladim ki bunlar orjinal urun demekmis. cok fazla klon oldugundan dolayi bir sey alirken urun altindaki yorumlari okuyunuz, aklinizda bulunsun.

simdi bastan sona bir kit kuracagiz. bunlari aldiktan sonra uzun bir sure hic bir seye ihtiyaciniz olmayacak. evet olmayacak. cidden olmayacak. take it easy deyip geciyorum

simdi kurdugumuz sistem hazir coil li kullanmasi ultra basit bir sistem olacak. ben usengec adamim arkadas oyle tel mel saramam takarim coili icerim bitince yenisini takarim diyenler icin olacak bu sistem. coil ne yahu derseniz coil kartus diyelim gecelim. kartus degil aslinda ancak cok basite indirgemek adina. ancak sisteme ek parcalar ekledim boylece hazir coill li sistemden, kantal mantal nikel tel sararak alienwire kasarak pamuk tikayarak kendi coilinizi yapacaginiz sistemi de olusturabileceksiniz. ancak bu ikinci asamaya siz kullandiktan sonra kendiniz ogrenerek gecebilirsiniz. bir iki coil dedim kafalar gitti tabi neyse cok takilmayin. ılk olarak mod sistemi kuracagimizdan temeli su an piyasadaki en iyi modlardan biri uzerine yapiyoruz,

butun siparislerimizi tek bir siteden verecegiz karisiklik olmamasi icin. gumrukte takilacak bir sey yok likit siparisi yurtdisindan vermeyecegiz ancak pillerin takilma ihtimali var onun icin ekstradan bir turk sitesinden link verecegim. odemeyi paypal ile yapacaksiniz. siparisleri yaptiginizda gelme suresi yaklasik 1-2 ay. bir ayda da gelebilir 2 ayda da bu degiskenlik gosteriyor. listeyi iki uc e bolerek de siparis edebilirsiniz gumrukte cok sikinti olmamasi acisinda. 4-5 parcadan fazla oldugu zaman bazi item ler gumrukte sikinti cikabiliyor. ancak dedigim gibi likit olmadigindan buyuk ihtimal bir sikinti cikmayacak. yok cikarsa arkadas evimi sattim e sigara aldim senin yuzunden demeyin tanimam etmem bilmem o kadarda kaypak insanim

ılk olarak battery-box mod
wısmec reuleaux rx200 tc 200w box mod 1 adet
piyasadaki en iyi modlardan biri. kendi voltaj ayari isi ayari falan var. voltaji kaca ayrlayacagimizi ne yapacagimizi coil kisminda soyleyecegim. cunku bu ayar coil e gore degiskenlik gosterebiliyor. olayin guzelligi bu cihaz 0-200 arasi w destekliyor. ayrica 3 adet pil ile calisiyor ki emsali yok neredeyse. pil olayi bu iste onemli sap gibi kalabilirsiniz.

tank-cleormzer
bu da sistemin en onemli ikinci kismi. likiti vs buraya koyuyoruz coili buna takiyoruz butun duman olaylari aksiyon burdan cikiyor. onemli olmasi gereken seyle bir boyut,uyumluluk,sistemin degistirebilir olmasi (baslangic seviyesinde) kolay kullanim vs. butun bunlari karsilayan bir tank olarak

aspire triton v2 1 adet
bu arada bunun icin indirim kodum var yuzde 10 bu kodu alirken gireceksiniz;yalniz bu kod sadece bana mi onu bilmiyorum siz gene deneyin. l4486238-1460994021 -urunleri verdigim linkten alirsaniz indirim kodlari aliyorum o urune ozel,bir arkadas almis ondan dolayi bu kodu burda yayinliyorum gene gelirse yayinlarim.ben kodlari kullanmayacagimdan burada ise yarar en azindan.

coil
simdi olay birda biraz renk degistiriyor. normalde cesitli tanklara yada tel sararak ip takarak pamuk operek kendiniz coil sisteminizi yapiyorsunuz ama yok arkadas ben ugrasmam derseniz hazir coil takabileceginiz tanklari kullaniyorsunuz. artisi cok rahat hazir ugrasmak yok pamuk opmek yok. eksisi ekonomik olarak ekstrasi var. ancak soyle bakmak lazim coil i kaliteli ve uygun fiyatli bir sistem yaparsaniz ki ben iste size bunu yaptim -evet ben yaptim- bu gozunuze cok batmayacak.
simdi alacagimiz coil demin verdigimiz tank ile uyumlu tabi ki fakat aldiginiz zaman alabildiginiz kadar cok alin derim 4 ya da 5 adet minimum. bunlardan bir tanesi ortalaram 1 bucuk hafta falan gidiyor herkutuda 5 adet var yani bir kutu 1.bucuk aylik. dedigim gibi ortalama soyledim uzun olur kisa olur. bu sebeple alisverisinizi sizi 6 ay goturcek sekilde yaparsaniz mantikli olur.

original 1.8 ohm e-cigarette heater core for aspire triton rebuildable atomizer - 1.8 ohm (5 paket)
not-ooo ohm dedii ohm ne nerel oluyorr dediginizi duyar gibiyim. simdi bu tank icin 3 tipe sahip coil var 1.8 lik 0.4 luk ve 0.15 lik. 1 ohm un altina sub ohm diyorlar sub zero hesabi. 1.8 ohm almamin sebebi kullanim olarak standart a sahip mouth to lung icin uygun olani (mouth to lung nedir esigara icerken ilk once agziniza cekip sonra yutkunarak icme sekli - diger tip direct lung var o da e sigaradan direk nefesi icinize cekerek icme sekli) simdi bunlarin neden onemi var derseniz 1.8 ohm bogaz vurumu isteyenler icin cok uygun. ohm degeri dustukce daha cok buhar cikarabiliryorsunuz tatlar daha cok alinmaya basliyor ancak 1 ohm alti cok saglikli oldugunu dusunmuyorum. amma ben gene sub ohm deneyeceginizi varsayarak box mod u hayvani aldim ki istediginiz an bokunu cikarabilesiniz. basta dedigim voltaj ayari ile alakali olarak
1.8 ohm coil icin voltaji 10-13 watt arasi kullanacagiz
ama yok ben 18 istemiyorum duman cigerime bogrume saplansin derseniz
0.4 icin 30-35 watt arasi
0.15 icin yuzmilyor watt kullanacaksiniz. farkindaysaniz saka yaptim cunku 0.15 i bende kullanmadim ama 50 watt falan olmasi lazim. acikcasi geregi yok bu fantazeilerin 1.8 ohm gayet yeterli hadi olmadi 1 ohm a dusebilirsiniz. neyse basta dedigim gibi 1.8 liklerden 4-5 tane aliniz

pil
ncr18650b 3.7v 3400mah 18650 rechargeable li
normalde tek pil ile calisan bir cihaz alsaydik sony vtc5 onerirdim ancak bizim cihaz hayvan oldugundan 3 pil ile calisiyor bu sebeple gene kotu olmayan bu 4 lu pil i alacagiz. bir set alsaniz yeterli gidip 5 paket almayin sarj oluyor bunlar. (bildigin bilale anlattim) pil olayi onemli bakkaldan aldiginiz 18650lik pil ileki bakkalda bulamazsiniz bu cihazlari calistirmaya kalkmayin elinizde patlar. desarj ozelli peak vs pilin belli ozellikleri olmasi lazim. o sebeple aa bizim markette var bole buyuk pil daha ucuzdur ordan alayim demeyin
bu arada basta demistim pil olaki takilirsa turkiyeden almamiz gerekecek.
3 adet samsung un bu pilini alabilirsiniz

battery charger
nitecore d4 li-ion nicd nimh lcd smart ıntelligent battery charger with eu adapter - black
aldigimiz mod da 3 adet pil oldugundan eger usb ile sarj ederseniz uyuya kalirsiniz. bu sebeple kesinlikle bir sarj cihazi almak lazim pilleri doldurmak icin. burda verdigim piyasadaki en iyilerinden ayni anda 4 tane yi sarj edebiliyor. rahatlikla gozunuzu kapatip aliniz.al al al al (subliminal yaptim)

airflow adjustable vıp 510 drip tip
bu isin fantazi kismi cok gerekli degil ama almisken aliniz. tr de bulunmuyor guzel modeller. tam agiz kismina gelen degisebilen parcalara drip tip deniyor. tank isindiginda falan dudagimizi yakmasin diye takilan parcalar bunlar. ya da ben oyle oldugunu dusunuyorum. neyse aliniz dursun bir cok modeli var sitede ben en cok tercih edilenlerden sectim.

simdi yok benim cok zamanim var pamuk saricam tel saricam heyoo derseniz aldigimiz tanki pamuk mamuk sararak kullanabileceginiz bir sisteme ceviren kit var. orjinal bu tankla uyumlu birde onun aliniz iciniz rahat etsin. ama ne pamuk kullanilir hangi tel bu senenin en iyi teli secildi ben bilmiyorum.

authentic aspire triton rta system accessories kit

evet dedigim gibi son aldigimiz sey tamamen fantazi. zaruri degil ama alin bence bulunsun. rta sistemine gecerseniz (pamuklu telli bisili) lazim olacaktir. yada gider bastan tank alirsiniz.

gelelim sonuca bunlari siparis ettiniz evinize geldi. eksik olan tek sey likit. ama turkiye de likit bulmak cok kolay. buharistan.com likitim.com esigarakapida.com vs vs her yerden alinabiliyor. deneme yanilma ile size iyi gelen likiti bulacaksiniz. ancak size tavsiyem likitlerin vg/pg oranina dikkat etmeniz. vg orani ne kadar fazla ise o kadar duman cikar, pg orani ne kadar fazla ise o kadar sert olur bogaza vurumu artar. oo ben gunde 2 paket sigara iciyorum pg orani 90 olan likit alayim demeyin. vg orani 60-70 den asagi likit kullanmayin bence. ayrica likit alirken karsiniza nikotin orani secenegi cikacak. 0-3-6-8-12-18-24 mg nikotin oranlari var. gunde bir paket iciyorsaniz 18mg nicotin oranli likit alin diyolla ancak bu bana fazla geldi mesela o yuzden ben 8-12 mg kullaniyorum. ama eger sub ohm kullanacksaniz basta bahsettigimiz 0.15 ohm - 0.4ohm olan coilleri takarsaniz nicotin orani en yuksek 6 olsun. cunku direct to lung yapamazsiniz agir gelir. vg oranida gene yuksek olmasi lazim.

simdilik bu kadar ola ki bu seti kurarsaniz neyi nereye takicam bu ne arkadas derseniz mesaj atiniz. ımla hatalari icin kusura bakmayiniz.

aha bende neyi unuttum diyorum arkadas bu kadar sey aldik da neye mal oldu diyenler olacaktir.
mod-45usd
tank-26usd
coil 4 adet 5li set-52usd
pil 4 adet-12 usd
battery charger-25usd
drip tip-3 usd
rta ya cevirici sistem kiti-10 usd

toplamda 173 dolar tuttu ancak bu sistem high end bir sistem basta dedigim gibi yapamayacaginiz bir sey yok. ama battery charger i ve rta ya ceviren dalgayi cikarinca direk 35 dolar azaliyor. bana kalsa imkaniniz olursa hepsini alin. ama yok derseniz coillerden 3 set alin battery charger ve rtaya ceviren dalgayida almayin. ayrica likit alacaksiniz likit de 30ml olanlar tanesi 30-40 tl olabiliyor cok degisken 10 ml yi ben 3-4 gun kullaniyorum az iciyorum biraz. neyse karar verirsiniz bir sekilde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...